Raambelettering en autobelettering zijn een goede vorm van marketing. Het is, mits goed uitgevoerd door een professional, een communicatiemethode die jaren meegaat. Hierdoor kan het voordeliger zijn, dan te kiezen voor advertenties in de krant of voor het drukken van flyers.

Je kunt doorkijk verminderen

Wat erg vervelend is, is dat elke voorbijganger in jouw pand kan staren. Raambelettering kan dit probleem verminderen zowel binnen als buiten jouw bedrijfspand. Je wilt natuurlijk voorkomen dat klanten in jouw magazijn kunnen kijken. Vaak is dit niet de ruimte wat je wilt laten zien aan jouw klanten. Maar je kunt natuurlijk ook ervoor kiezen om raambelettering in te zetten om de nadruk te leggen op een bepaald gedeelte van de etalage, zodat klanten in een opslag kunnen zien wat zij kunnen afnemen bij jouw bedrijf.

Het is daarnaast ook mogelijk om ruimtes te creëren binnen het bedrijfspand en voorkom je een vissenkomkantoor. Staat jouw bedrijfspand elke dag in de zon? Ook dan kun je raambelettering gebruiken als een vorm van zonwering!

Het laat zien wie je bent

Dit is misschien wel de meest voor de hand liggende reden. Echter, is hier niets minder van waar. Dit komt, doordat voorbijgangers niet alleen zien wie je bent. Zo weet een klant gelijk wat je doet, welke producten of diensten je aanbiedt en eventueel ook wie er aan het werk is. Een goed voorbeeld van gevelreclame dus.  Ook zorgt raambelettering voor een professionele uitstraling en weten klanten waar jouw bedrijfspand zit. Een bedrijf dat opvalt moet natuurlijk wel betrouwbaar zijn en kwaliteit leveren!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *